Avaluació del bloc

Aquí teniu la graella amb la rúbrica on es remarquen i s'especifiquen els criteris d'avaluació que el nostre grup ha utilitzat per a coavaluar els blocs dels nostres companys i també avaluar el nostre propi bloc.




MOLT BÉ
POC
GENS
ASPECTES FORMALS

-  No hi ha cap falta ortogràfica o gramatical.
-  Textos d’origen propi.
-  Textos coherents i cohesionats.
-  Disseny adequat als infants.
-  Organització apartats bloc.
- Compleix requisits de la pràctica acordats.
-  Títol i eslògan original i relacionat al tema.

-  Hi ha alguna falta ortogràfica o gramatical.
-  Textos d’origen propi.
-  Textos coherents i cohesionats.
-  Disseny adequat als infants.
-Organització apartats bloc.
-Compleix requisits de la pràctica acordats.
-  Títol i eslògan original, no relacionat al tema.

-  Hi ha forces faltes ortogràfica o gramatical.
-  Textos d’origen propi.
-  Textos sense coherents i cohesionats.
- Disseny poc adequat als infants.
- Apartats bloc desordenats.
-  No compleix tots els requisits acordats.
-  Títol i eslògan comú i relacionat al tema.

-  Hi ha moltes faltes d’ortografia o gramaticals.
-  Textos copiats.
-  Textos sense coherència ni cohesió.
- Disseny no adequat als infants.
-  Falten apartats bloc.
-  No compleix cap requisit de la pràctica acordat.
-  Títol i eslògan comú, no relacionat al tema.

ACTIVITATS
-Creatives i innovadores.
-  Adaptades a l’edat dels nens.
-  Es poden realitzar a l’escola.
-Significatives, vivencials i funcionals.
-  Fan reflexionar a l’alumne i promouen la investigació.
-Treballen competències.
-  Ni creatives ni innovadores.
-  Adaptades a l’edat dels nens.
-  Es poden realitzar a l’escola.
-Significatives, vivencials i funcionals.
-  Fan reflexionar a l’alumne, no promouen la investigació.
-  Treballen alguna competència.
-  Ni creatives ni innovadores.
-  No adaptades a l’edat dels nens.
-  No es poden realitzar a l’escola.
-  No significatives, vivencials i funcionals.
-No fan reflexionar a l’alumne ni promouen la investigació.
- No treballen competències.
-  Ni Creatives ni innovadores.
-  No adaptades a l’edat dels nens.
-  No es poden realitzar a l’escola.
-  No significatives, vivencials i funcionals.
-No fan reflexionar a l’alumne ni promouen la investigació.
- No treballen competències.
INFORMACIÓ
-  Clara i concreta.
-  Entenedora per a tothom.
-Dades actualitzades.
-  Fonts d’informació presents.
-  Suports visuals.

-  Clara i concreta.
-  Entenedora per a tothom.
-Dades no actualitzades.
-Fonts d’informació presents.
-  Suports visuals.

-  Clara i concreta.
-  Entenedora per a tothom.
-Dades no actualitzades.
-Fonts d’informació no presents.
-  Suports visuals.

-  Clara i concreta.
-  Entenedora per a tothom.
-Dades no actualitzades.
-Fonts d’informació no presents.
-  No suports visuals.

ACTITUD DEL GRUP
-Correccions proposades companys.
-Procés d’elaboració exposat al diari.


-Correccions proposades companys.
-Procés d’elaboració poc exposat al diari.

-  No correccions proposades companys.
-Procés d’elaboració poc exposat al diari.

-  No correcció proposades companys.
-Procés d’elaboració no exposat al diari.




Autoavaluació:

Després d'analitzar el nostre bloc educatiu i passar la rúbrica d'avaluació, podem destacar el següent:

Pel que fa als aspectes formals, considerem que el bloc està molt ben organitzat, sense faltes ortogràfiques ni gramaticals, malgrat que, un grup de companys de classe ens han comentat que hi havia presència d'alguna falta.

En referència als requisits demanats per la pràctica i fent esment a les recomanacions dels nostres companys, en el bloc hi manca el contingut relacionat amb els futurs possibles del barri, les fonts d'informació d'on hem extret les dades i el seu tractament des d'una visió menys general. 

Estèticament hem fet ús d'un format senzill per a poder centrar l'atenció del visitant a la part central del bloc, passant per alt, detalls com la mida de la imatge de fons, que en el seu moment vàrem intentar modificar. És per això que, el vocabulari utilitzat en tot moment s'ha intentat adreçar als infants. Un clar exemple n'és el títol i eslògan pensats per al bloc.   

Si ens fixem amb les tres propostes educatives, és cert que ens ha faltat esmentar a quina edat, curs o cicle van adreçades així com també, aportar un quadern o guia per al mestre que les vulgui posar en pràctica. Tot i així, pensem que són creatives, treballen alguna competència o altra, són funcionals, factibles i realitzables a l'aula i fomenten la reflexió i la investigació de l'alumnat.


Com a grup hem treballat de la mà per tirar endavant aquest projecte, explicant dia a dia, com ha anat avançant el nostre bloc, acceptat, les correccions, suggeriments i propostes de millora dels companys, remarcant i millorant els possibles problemes durant la creació del bloc.

Segons la rúbrica doncs, els aspectes formals i l'actitud de grup davant l'elaboració del bloc estan molt bé, la informació presentada i les activitats, en conjunt, estan ben treballades tot i ser millorables. Per tant, la nota numèrica que ens adjudiquem és un 8.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada